Krize televize. Jak může BBC řešit krizi v Top Gearu?

KATEGORIE / facebook, marketing, TV Honza Kotlář Duben 9, 2015

Stačil mi jeden pohled na facebookovou zeď Top Gearu (14.552.xxx fanoušků) a uvědomil jsem si, jakým její správci musí procházet peklem. A zdaleka ne jen oni.

Celé BBC si určitě láme hlavu se vzniklou situací. Zvonící telefony novinářů, totálně přeplněné poštovní a mailové schránky a v neposlední řadě zaspamované sociální sítě.

„Bring Back Clarkson, May, And Hammond Bring Back Clarkson, May, And Hammond Bring Back Clarkson, May, And Hammond Bring Back Clarkson, May, And Hammond Bring Back Clarkson, May, And Hammond Bring Back Clarkson, May, And Hammond Bring Back Clarkson, May, And Hammond Bring Back Clarkson, May, And Hammond…“

Tak zní tisíce komentářů pod každým uveřejněným příspěvkem. Šílenost.

Co dělat dál?

Postavit se k tomu čelem.

Takhle jsme se rozhodli a zopakujeme to každému, kdo se jen zeptá!

Tohle by mohla být správná cesta.

V praxi by to znamenalo najmout tým Bangladéšanů jen na kopírování odpovědí pro jednotlivé komenty na sociálních sítích.

„We’re not bringing them back!“

A je to.

Najít náhradu.

Je vůbec možné najít někoho originálnějšího, vtipnějšího, sarkastičtějšího, než byla původní trojka?

Vyřešit by se to dalo celebritou z Británie, která nepostrádá vtip, je všeobecně uznávaná a přesahuje do více diváckých spekter.

Něco jako Jan Kraus, jen Brit.

  • Ali G? Jak dlouho by byl koncept rappera-outsidera udržitelný?
  • Bývalý závodník F1? Myslíte, že BBC nemá na to zaplatit Coulthardovi dost?
  • Russel Brand? Russel Crowe? To byly snad jen vtípky z bulváru…

Počkat, až to přejde.

Lidi prostě nesnáší, když jim sáhnete na jejich idoly. Zároveň ale mají celkem krátkou paměť a tak je dost pravděpodobné, že za půl roku nebude nikdo vědět, že nějaký Jeremy existoval.

Do té doby královna a Bůh s nimi.

Co byste dělali vy?

Líbilo se? Sdílejte!
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *